تبریک می گوییم - شما این کار را در وقت گیرترین قسمت تنظیمات انجام داده اید! هنوز تنظیمات بیشتری برای مراقبت وجود دارد ، اما خبر خوب این است که بقیه تنظیمات از اینجا به بعد بسیار ساده هستند. بیایید شروع به کار در بخش "اجتماعی" کنیم که در زیر گزینه "SEO" در نوار ابزار سمت چپ یافت می شود.

 

اجتماعی

زبانه "حساب ها" در بخش "اجتماعی" کاملاً قابل توضیح است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که URL ها را به هر یک از پروفایل های شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید. فقط بخاطر داشته باشید که برای قسمت Twitter ، فقط باید نام کاربری خود را وارد کنید ، نه URL برای نمایه خود. پر کردن این بخش به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که با سایت شما مرتبط هستند.

 

برگه "Facebook" در بخش اجتماعی

با مرور برگه های مربوط به سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، می توانید نحوه نمایش محتوای به اشتراک گذاشته شده از سایت خود در هر سیستم عامل را کنترل کنید. در زیر زبانه "Facebook" ، این گزینه وجود دارد که Open Graph meta data را به بخش <Head> سایت خود اضافه کنید ، که با استفاده از یک تصویر ، عنوان و توصیف مناسب هنگام اشتراک گذاری هر چیزی در سایت شما ، برای Facebook آسان تر خواهد بود. همچنین اگر شخصی پست یا صفحه ای را که قبلاً تصویری روی آن وجود ندارد به اشتراک بگذارد ، می توانید از آن یک تصویر پیش فرض استفاده کنید.

 

اگر یک صفحه فن Facebook برای سایت خود دارید ، می توانید یک مدیر برای صفحه خود مشخص کنید تا بتوانید به Facebook Insights سایت خود دسترسی پیدا کنید. فیسبوک بینش به شما اطلاعاتی را در مورد اینکه چند بار در سایت شما به اشتراک گذاشته می شود ، "پسندیده می شود" و میزان بازدید سایت شما از فیس بوک به شما می دهد. برای دسترسی به Facebook Insights ، روی پیوند "Facebook Insights" کلیک کنید و در گوشه سمت راست بالا دکمه ای را بنویسید که "Insights for Your Website" باشد. این یک جعبه برای شما ایجاد می کند تا دامنه سایت خود را به Facebook Insights متصل کنید.

 

تنظیمات مشابه در زیر برگه های "Twitter" ، "Pinterest" و "Google+" وجود دارد. در زیر زبانه "Twitter" ، می توانید داده های متا کارت Twitter را تنظیم کنید ، که اساساً معادل توییتر Facebook Open Graph است. اگر سایت شما دارای یک حساب Pinterest است ، ابتدا باید کادر "افزودن داده های نمودار Open Open meta" را در زیر برگه "Facebook" علامت بزنید ، سپس کد تأیید ارائه شده توسط Pinterest را در زیر "Pinterest" وارد کنید.

 

اکنون که تنظیمات شبکه های اجتماعی شما تمام شده است ، به بخش "SEO" از منوی سمت چپ برگردید و "نقشه های سایت XML" را انتخاب کنید.

 

نقشه های سایت XML

برگه "عمومی" در بخش نقشه های سایت XML

یکی از بهترین موارد در مورد Yoast SEO این است که مدیریت نقشه سایت را بسیار آسان می کند. وقتی قابلیت نقشه سایت XML را فعال می کنید ، Yoast SEO به طور خودکار نقشه سایت ایجاد می کند ، با افزودن محتوای جدید ، آن را به روز می کند و هنگام بروزرسانی موتورهای جستجو را پینگ می کند.

 

با کلیک روی برگه های مختلف این بخش ، این فرصت را خواهید داشت که تعیین کنید آیا مواردی مانند انواع خاص پست ها یا دسته بندی های پست در نقشه سایت خود را می خواهید یا نه. کافی است از میان برگه ها بگردید و اگر موردی را که نمی خواهید در نقشه سایت خود می خواهید مشاهده کنید ، کافی است کادر کنار آن را علامت بزنید و خوب می توانید آن را انجام دهید. همچنین می توانید با وارد کردن شماره شناسه پست در زیر برگه "ارسال های خارج شده" ، پست های خاص را از نقشه سایت حذف کنید.

 

حال ، بیایید به گزینه "Advanced" برویم ، در بخش "SEO" در منوی سمت چپ پیدا شده است. اجازه ندهید نام شما را گمراه کند. این بخش در واقع بسیار ساده است.

 

پیشرفته

پودرهای سوخاری

تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

در بخش "پیشرفته" ، اولین زبانه ای که مشاهده خواهید کرد "Breadcrumbs" است. اگر آرد سوخاری را در سایت خود فعال کنید ، بازدیدکنندگان شما پیوندهایی را در بالای صفحه مشاهده می کنند که مسیری را که به صفحه فعلی منتهی می شود نشان می دهد. (به عنوان مثال: نام سایت> وبلاگ> عنوان پست). خرده نان همچنین می تواند در SERP قابل مشاهده باشد ، مانند موارد زیر:

 

چگونه ممکن است آرد سوخاری در SERP ظاهر شود

اگر می خواهید آرد سوخاری در سایت خود داشته باشید ، متأسفانه ، به سادگی انتخاب این جعبه نیست. مقاله Yoast در مورد اجرای آرد سوخاری را حتماً بررسی کنید زیرا همچنین باید برخی از کدها را در طرح زمینه خود اضافه کنید. اگر نمی توانید موضوع سایت خود را ویرایش کنید ، در مورد افزودن این کد به سایت خود با توسعه دهنده وب خود صحبت کنید.

 

Permalinks

برگه "پیوندهای ثابت" در زیر تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

بیایید به برگه "Permalinks" برویم. در اینجا ، می توانید ساختار URL ، لینکهای ثابت و بخش <Head> خود را تمیز کنید تا موتور جستجوگر کمی بیشتر باشد. Yoast به خوبی توضیح می دهد که هر یک از این گزینه ها چیست ، بنابراین نیازی نیست که من این راهنما را بیش از آنچه که هست ، تهیه کنم.

 

RSS

برگه "RSS" تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

بعدی تب "RSS" است. اگر به مدت کافی وبلاگ نویسی کرده باشید ، احتمالاً در برخی مواقع متوجه شده اید که یک دستگاه خراشنده برخی از مطالب شما را بدون اجازه شما و بدون انتساب به صورت کلمه به کلمه در سایت دیگری منتشر کرده است. آزار دهنده است ، درست است؟ ممکن است نتوانید به طور کامل از خراشیده شدن مطالب خود جلوگیری کنید ، اما می توانید از این قسمت برای افزودن مطالب به پست های خود در پست های RSS استفاده کنید ، به خود اعتبار دهید و دوباره به سایت خود پیوند دهید


سئو سایت نت سایت ,برگه ,facebook ,نقشه ,توانید ,تنظیمات ,نقشه سایت ,facebook insights ,وجود دارد ,تنظیمات پیشرفته ,پیشرفته برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

««دَ لـــــــنـــوِشــــــتـــه هــــائ نــــــاّخــــِوُانــــدّه»» چیدمان داخلی انتخاب شما فزوش چیت پابجی دهو فیلم آموزش نرم افزار ROCSCIENCE ،UDEC ،FLAC Hewishese